Skip to content
ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

MENUMENU
  • Početna
  • Delatnost
    • Centar za promociju zdravlja, analizu, planiranje i organizaciju zdravstvene zaštite, informatiku i biostatistiku u zdravstvu
    • Centar za prevenciju i kontrolu bolesti
    • Centar za higijenu i humanu ekologiju
    • Centar za mikrobiologiju
    • Stručni ispit
  • Poslovi opšteg interesa
    • Analiza zdravstvenog stanja
    • Program zdravstvene zaštite stanovništva od zaraznih bolesti
  • Pokazatelji kvaliteta zdravstvene zaštite
    • Pokazatelji kvaliteta rada zdravstvenih ustanova
    • Zadovoljstvo korisnika uslugama zdravstvene službe
    • Zadovoljstvo zaposlenih u zdravstvenim ustanovama
  • Kvalitet
    • Dokumenta za korisnike
  • Javne nabavke
  • O nama
    • Istorijat
    • Oblast aktivnosti
    • Izgradnja zavoda
    • Organizaciona šema
    • Gde se nalazimo
    • Kontakt
  • Srpski jezikSrpski jezik
    • Srpski jezikSrpski jezik
    • Српски језикСрпски језик
Close Menu
ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO Zadovoljstvo korisnika uslugama zdravstvene službe

Zadovoljstvo korisnika uslugama zdravstvene službe

Unapređenje kvaliteta ima različito značenje za različite aktere u jednom zdravstvenom sistemu. Za lekara, ono se najčešće odnosi na povećanje medicinske efektivnosti, za menadžere ono predstavlja povećanje efikasnosti, a pacijenti su obično zabrinuti za svoju dobrobit.

Procena zadovoljstva korisnika je jedan od osnovnih elemenata unapređenja kvaliteta rada zdravstvenih ustanova i preduslov kvalitetne zaštite a predstavlja meru stava pacijenta prema lekaru, sistemu zdravstvene zaštite i dobijene medicinske nege. Inicijativa za dobijane informacije o zadovoljstvu korisnika kod nas potiče od Ministarstva za zdravlje jer u sistemima obaveznog zdravstvenog osiguranja ustanove nemaju interes za dobijanje odgovora o zadovoljstvu korisnika zbog nepostojanja kompeticije između njih. Zadovoljstvo pacijenata ne zavisi samo od karakteristika pružene zadravstvene zaštite već i od karakteristika samog pacijenta, od njegovih očekivanja i sklonosti da kritikuje i pohvaljuje. Kod nas je ovo četvrta godina kako se radi ovakva vrsta istraživanja prema metodologiji koja je jedinstvena za sve zdravstvene ustanove u Srbiji. U primarnoj zdravstvenoj zaštiti obuhvaćena je jednodnevna populacija pacijenata u službi opšte medicine i medicine rada, u službi za zdravstvenu zaštitu dece, službi za zdravstvenu zaštitu žena, stomatološkoj zdravstvenoj zaštiti i  u specijalističko konsultativnim službama interne medicine, a u sekundarnoj je obuhvaćena petodnevna populacija otpusta na svim odeljenjima osim na dečjim i psihijatrijskim odeljenjima. Za istraživanje se koriste standardizovani anonimni upitnici posebno dizajnirani za svaku službu u okviru primarne zdravstvene zaštite a jedan upitnik za bolničku zdravstvenu zaštitu. Odgovori se procenjuju petostepenom Likertovom skalom od “veoma nezadovoljan” do “veoma zadovoljan”. Na osnovu rezultata moći ćemo da vidimo da li su menadžeri ustanova rezultate prethodnih istraživanja iskorisili kao smernice za unapređenje kvaliteta pruženih usluga u zdravstvenim ustanovama i da li je došlo do poboljšanja istih. Inače ova vrsta istraživanja bi trebala da se obavljaju u trenutku kada korisnik nije zavistan od zdravstvenog sistema, ali kako je to u našim uslovima zbog troškova neizvodljivo, obavljeno je na kraju završenog lečenja.

Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-sekundarne-zdravstvene-sluzbe-za-2018.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-primarne-zdravstvene-sluzbe-za-2018.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-dijalize-za-2019.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-sekundarne-zdravstvene-sluzbe-za-2019.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-primarne-zdravstvene-sluzbe-za-2019.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-sekundarne-zdravstvene-sluzbe-za-2020.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-dijalize-za-2020.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-sekundarne-zdravstvene-sluzbe-za-2021.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-dijalize-za-2021.-godinuПреузми

Pretraga

Objave

  •  „Naša planeta – naše zdravlje”
  • Mart – mesec borbe protiv raka: prevencija malignih tumora
  • Svetski dan borbe protiv raka
  • 31. januar – Nacionalni dan bez duvana „365 DANA BEZ DUVANA”
  • Evropska nedelja prevencije raka grlića materice (od 17. do 23. januara 2022. godine) pod sloganom: „BOLJE SPREČITI NEGO LEČITI – REDOVNOM KONTROLOM POBEDIĆEMO KARCINOM GRLIĆA MATERICE”
  • Kalendar javnog zdravlja
  • Finansijski izveštaji
  • Kvalitet vazduha
  • Javne česme
  • Uputstvo za pripremu uzimanja uzoraka
  • Clostridium difficile – Uputstvo za uzorkovanje
  • Arhiva starog sajta Zavoda za javno zdravlje Kraljevo
  • Politika kolačića (EU)

Linkovi

  • Covid19
  • Grad Kraljevo
  • Институт зa jaвнo здрaвљe Србиje “Др Mилaн Joвaнoвић Бaтут”
  • Влaдa Рeпубликe Србиje
  • Mинистaрствo здрaвљa Рeпубликe Србиje
  • Рeпублички фoнд зa здрaвствeнo oсигурaњe
  • Рeпублички зaвoд зa стaтистику Србиje
  • Podrška dojenju
  • Terms & conditions

Lokacija

Kraljevo, 36 000
Slobodana Penezića 16 ž

Prikaz na karti

Kontakt

Tel: +381 36 392-336

E mail: office@zjzkv.org.rs

 

Radno vreme

Pon – Pet od 7 do 14
Subota /
Pauza od 9:30 do 10

 

Prijem knjižica  (prostorija br. 28):

Pon – Pet od 7 do 14
Subota /

 

Izdavanje rezultata (prostorija br. 27):

Pon – Pet od 13 do 18
Subota /

Radno vreme

Prijem uzoraka za sanitarni pregled (prostorija br. 7):

Pon – Pet od 7 do 10
Subota /

 

Overa sanitarnih knjižica(prostorija br. 22):

Utorkom i Petkom od 12 do 13
Subota /

Startup WordPress Theme Copyright ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

Manage Cookie Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Увијек активан
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Управљајте опцијама Управљајте услугама Управљајте добављачима Прочитајте више о овим сврхама
View preferences
{title} {title} {title}

Testiranje PCR na prisustvo SARS-CoV-2 virusa na lični zahtev i na osnovu uputa za sve indikacije se obavlja ISKLJUČIVO na osnovu elektronske prijave na Portalu eUprave:

https://ezakazivanjepcr.euprava.gov.rs/

ili na telefon 011/3620000 od 8 do 20 časova

UZORKOVANJE

od PONEDELJKA do SUBOTE  7.00 – 08.00

NEDELJA NERADNI DAN

Rezultati PCR testa najkasnije narednog dana do 13h

Uzorkovanje se vrši na staroj adresi, Slobodana Penezića 16 (Higijenski zavod) .

Testiranje brzi test (Ag – antitela) se obavlja u periodu od 10h do 12h, rezultati od 13h do 14:30h istog dana.

NAPOMENA:

  • Na uzorkovanje se dolazi u odabranom terminu na Portalu sa uplatnicom na odgovarajući iznos (za one koji plaćaju)
  • Svi koji testiranje obavljaju zbog smeštaja u tercijarne zdravstvene ustanove, prijem u centre kolektivnog smeštaja, školovanja u inostranstvu, i drugo NE PLAĆAJU testiranje ali potrebu moraju dokumntovati i ZAKAZATI UZORKOVANJE NA PORTALU
  • Prilikom uzorkovanja molimo da proverite sve podatke koji su na tabeli zakazivanja jer se rezultati dostavljaju na elektronsku adresu.
  • Ukoliko korisnik nema elektronsku adresu to će obavestiti uzorkivača i za rezultati doći sutradan po pristizanju rezultata (osim za uzorke uzete u subotu)
  • MOLIMO DA POŠTUJETE ZAKAZANO VREME TESTIRANJA