Skip to content
ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

MENUMENU
  • Početna
  • Delatnost
    • Centar za promociju zdravlja, analizu, planiranje i organizaciju zdravstvene zaštite, informatiku i biostatistiku u zdravstvu
    • Centar za prevenciju i kontrolu bolesti
    • Centar za higijenu i humanu ekologiju
    • Centar za mikrobiologiju
    • Stručni ispit
  • Poslovi opšteg interesa
    • Analiza zdravstvenog stanja
    • Program zdravstvene zaštite stanovništva od zaraznih bolesti
  • Pokazatelji kvaliteta zdravstvene zaštite
    • Pokazatelji kvaliteta rada zdravstvenih ustanova
    • Zadovoljstvo korisnika uslugama zdravstvene službe
    • Zadovoljstvo zaposlenih u zdravstvenim ustanovama
  • Kvalitet
    • Dokumenta za korisnike
  • Javne nabavke
  • O nama
    • Istorijat
    • Oblast aktivnosti
    • Izgradnja zavoda
    • Organizaciona šema
    • Gde se nalazimo
    • Kontakt
  • Srpski jezikSrpski jezik
    • Srpski jezikSrpski jezik
    • Српски језикСрпски језик
Close Menu
Search
Xserach-outer

Zadovoljstvo korisnika uslugama zdravstvene službe

Unapređenje kvaliteta ima različito značenje za različite aktere u jednom zdravstvenom sistemu. Za lekara, ono se najčešće odnosi na povećanje medicinske efektivnosti, za menadžere ono predstavlja povećanje efikasnosti, a pacijenti su obično zabrinuti za svoju dobrobit.

Procena zadovoljstva korisnika je jedan od osnovnih elemenata unapređenja kvaliteta rada zdravstvenih ustanova i preduslov kvalitetne zaštite a predstavlja meru stava pacijenta prema lekaru, sistemu zdravstvene zaštite i dobijene medicinske nege. Inicijativa za dobijane informacije o zadovoljstvu korisnika kod nas potiče od Ministarstva za zdravlje jer u sistemima obaveznog zdravstvenog osiguranja ustanove nemaju interes za dobijanje odgovora o zadovoljstvu korisnika zbog nepostojanja kompeticije između njih. Zadovoljstvo pacijenata ne zavisi samo od karakteristika pružene zadravstvene zaštite već i od karakteristika samog pacijenta, od njegovih očekivanja i sklonosti da kritikuje i pohvaljuje. Kod nas je ovo četvrta godina kako se radi ovakva vrsta istraživanja prema metodologiji koja je jedinstvena za sve zdravstvene ustanove u Srbiji. U primarnoj zdravstvenoj zaštiti obuhvaćena je jednodnevna populacija pacijenata u službi opšte medicine i medicine rada, u službi za zdravstvenu zaštitu dece, službi za zdravstvenu zaštitu žena, stomatološkoj zdravstvenoj zaštiti i  u specijalističko konsultativnim službama interne medicine, a u sekundarnoj je obuhvaćena petodnevna populacija otpusta na svim odeljenjima osim na dečjim i psihijatrijskim odeljenjima. Za istraživanje se koriste standardizovani anonimni upitnici posebno dizajnirani za svaku službu u okviru primarne zdravstvene zaštite a jedan upitnik za bolničku zdravstvenu zaštitu. Odgovori se procenjuju petostepenom Likertovom skalom od “veoma nezadovoljan” do “veoma zadovoljan”. Na osnovu rezultata moći ćemo da vidimo da li su menadžeri ustanova rezultate prethodnih istraživanja iskorisili kao smernice za unapređenje kvaliteta pruženih usluga u zdravstvenim ustanovama i da li je došlo do poboljšanja istih. Inače ova vrsta istraživanja bi trebala da se obavljaju u trenutku kada korisnik nije zavistan od zdravstvenog sistema, ali kako je to u našim uslovima zbog troškova neizvodljivo, obavljeno je na kraju završenog lečenja.

Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-sekundarne-zdravstvene-sluzbe-za-2018.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-primarne-zdravstvene-sluzbe-za-2018.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-dijalize-za-2019.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-sekundarne-zdravstvene-sluzbe-za-2019.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-korisnika-uslugama-primarne-zdravstvene-sluzbe-za-2019.-godinuПреузми

Pretraga

Objave

  • Evropska nedelja prevencije raka grlića materice (18. januar – 24. januar 2021. godine)
  • Novi kontakt telefoni
  • SVETSKI DAN DIJABETESA 14. NOVEMBAR 2020. GODINE
  • Obeležen 16. oktobar Svetski dan hrane
  • SVETSKI DAN HRANE – 16. OKTOBAR I OKTOBAR – MESEC PRAVILNE ISHRANE
  • Kalendar javnog zdravlja
  • Finansijski izveštaji
  • Kvalitet vazduha
  • Javne česme
  • Uputstvo za pripremu uzimanja uzoraka
  • Clostridium difficile – Uputstvo za uzorkovanje
  • Arhiva starog sajta Zavoda za javno zdravlje Kraljevo

Lokacija

Kraljevo, 36 000
Slobodana Penezića 16 ž

Prikaz na karti

Kontakt

Tel: +381 36 392-336

E mail: office@zjzkv.org.rs

 

Radno vreme

Pon – Pet od 7 do 14
Subota /
Pauza od 9:30 do 10

 

Prijem knjižica  (prostorija br. 28):

Pon – Pet od 7 do 14
Subota /

 

Izdavanje rezultata (prostorija br. 27):

Pon – Pet od 13 do 18
Subota /

Radno vreme

Prijem uzoraka za sanitarni pregled (prostorija br. 7):

Pon – Pet od 7 do 10
Subota /

 

Overa sanitarnih knjižica(prostorija br. 22):

Utorkom i Petkom od 12 do 13
Subota /

Startup WordPress Theme Copyright ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

Нови контакт телефони

Обавештавамо Вас да смо отворили 5 (пет) нових телефонских линија за достављање података о контактима које су остварили потврђени случајеви. Бројеви који су до сада  били у функцији се повлаче.

       Oсобe  код којих је потврђена инфекција COVID -19 (антигенским или PCR тестом) податке о оствареним контактима могу доставити позивањем следећих  бројева телефона сваког дана од 8-16 сати ( и суботом и недељом):

064 891 20 18,

064 891 20 22,

064 891 21 08,

064 891 21 18,

064 891 21 32.