Skip to content
ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

MENUMENU
  • Početna
  • Delatnost
    • Centar za promociju zdravlja, analizu, planiranje i organizaciju zdravstvene zaštite, informatiku i biostatistiku u zdravstvu
    • Centar za prevenciju i kontrolu bolesti
    • Centar za higijenu i humanu ekologiju
    • Centar za mikrobiologiju
    • Stručni ispit
  • Poslovi opšteg interesa
    • Analiza zdravstvenog stanja
    • Program zdravstvene zaštite stanovništva od zaraznih bolesti
  • Pokazatelji kvaliteta zdravstvene zaštite
    • Pokazatelji kvaliteta rada zdravstvenih ustanova
    • Zadovoljstvo korisnika uslugama zdravstvene službe
    • Zadovoljstvo zaposlenih u zdravstvenim ustanovama
  • Kvalitet
    • Dokumenta za korisnike
  • Javne nabavke
  • O nama
    • Istorijat
    • Oblast aktivnosti
    • Izgradnja zavoda
    • Organizaciona šema
    • Gde se nalazimo
    • Kontakt
  • Srpski jezikSrpski jezik
    • Srpski jezikSrpski jezik
    • Српски језикСрпски језик
Close Menu
Search
Xserach-outer

Zadovoljstvo zaposlenih u zdravstvenim ustanovama

Kadrovski potencijal predstavlja najvažniji resurs svake organizacije. Kroz posao ljudi teže da ostvare: ekonomsku stabilnost, identitet i razvoj ličnosti, status i prestiž, samostalnost, kreativnost, socijalnu interakciju. Zaposleni žele da se kroz posao razviju i ostvare kao osobe, da koriste i razvijaju svoje talente i veštine, da radom postižu rezultate i uspehe koji će biti prepoznati.

Zadovoljstvo poslom se definiše kao pozitivna emocionalna reakcija i stavovi pojedinca prema svom poslu. Oni podrazumevaju kombinaciju unutrašnih (priroda posla koju osoba obavlja, zadatke koje čine, profesionalni razvoj, osećaj odgovornosti i dostignuća) i spoljašnjih faktora (uslovi rada-plata, saradnici, šefovi). Unutrašnji faktori unapređuju satisfakciju, a spoljašnji preveniraju nezadovoljstvo. Zadovoljstvo poslom utiče na radni učinak i to na: 

1. Produktivnost: na nivou organizacije a ne pojedinca. U organizacijama gde je veći stepen zadovoljstva zaposlenih veća je i produktivnost.

2.Apsentizam: pokazana je negativna veza zadovoljstva i izostanaka, ali je povezanost umerena.

3.Nemar: pasivno prepuštanje da se uslovi pogoršaju, hroničan broj izostanaka, kašnjenja, smanjeno ulaganje truda, povećana stopa grešaka-kada je nizak stepen zadovoljstva.

4.Zadovoljstvo korisnika: zadovoljni radnici su prijateljski nastrojeni, ljubazni, spremni za pitanja, a to pacijenti cene, što vodi zadovoljstvu i odanosti pacijenta. Odnos važi i u obrnutom smeru-nezadovoljni korisnici mogu povećati nezadovoljstvo zaposlenih.

5.Fluktuaciju zaposlenih: nezadovoljni radnici češće menjaju radnu organizaciju.

Istraživanja koja su sprovedena u razvijenim zemljama pokazuju zadovoljstvo zaposlenih između 50 i 70% sa tendencijom opadanja u poslednoj deceniji prošlog veka najverovatnije zbog nastojanja poslodavaca da povećaju produktivnost kroz veća radna opterećenja zaposlenih i kraće rokove izvršenja, kao i osećaja radnika da imaju manju kontrolu nad svojim radom.

Zadovoljstvo-zaposlenih-za-2018.-godinuПреузми
Zadovoljstvo-zaposlenih-za-2019.-godinuПреузми

Pretraga

Objave

  • OBAVEŠTENJE PCR TESTIRANJE
  • ,,JA SAM – JEDAN OD VAS, JA HOĆU – ZAJEDNO!”ZAJEDNO IMAMO VEĆI UTICAJ! ZAJEDNO MOŽEMO POSTIĆI ONO ŠTO ŽELIMO: SVET U ZDRAVLJU, BEZ RAKA!
  • 31. januar – Nacionalni dan bez duvana „365 DANA BEZ DUVANA”
  • Evropska nedelja prevencije raka grlića materice (18. januar – 24. januar 2021. godine)
  • Novi kontakt telefoni
  • Kalendar javnog zdravlja
  • Finansijski izveštaji
  • Kvalitet vazduha
  • Javne česme
  • Uputstvo za pripremu uzimanja uzoraka
  • Clostridium difficile – Uputstvo za uzorkovanje
  • Arhiva starog sajta Zavoda za javno zdravlje Kraljevo

Lokacija

Kraljevo, 36 000
Slobodana Penezića 16 ž

Prikaz na karti

Kontakt

Tel: +381 36 392-336

E mail: office@zjzkv.org.rs

 

Radno vreme

Pon – Pet od 7 do 14
Subota /
Pauza od 9:30 do 10

 

Prijem knjižica  (prostorija br. 28):

Pon – Pet od 7 do 14
Subota /

 

Izdavanje rezultata (prostorija br. 27):

Pon – Pet od 13 do 18
Subota /

Radno vreme

Prijem uzoraka za sanitarni pregled (prostorija br. 7):

Pon – Pet od 7 do 10
Subota /

 

Overa sanitarnih knjižica(prostorija br. 22):

Utorkom i Petkom od 12 do 13
Subota /

Startup WordPress Theme Copyright ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVLJE KRALJEVO

Од 01.03.2021. године

  • Тестирање PCR на присуство SARS-CoV-2 вируса на лични захтев и на основу упута за све индикације се обавља ИСКЉУЧИВО на основу електронске пријаве на Порталу еУправе:

https://ezakazivanjepcr.euprava.gov.rs/

и то следећим данима у термину:

  • Понедељак            07:00 – 08:30 – резултати истог дана увече
  • Уторак                    10:00 – 12:00 – резултати сутрадан поподне
  • Среда                       10:00 – 12:00 – резултати сутрадан поподне
  • Четвртак                10:00 – 12:00 – резултати сутрадан поподне
  • Петак                       10:00 – 12:00 – резултати сутрадан увече
  • Субота                      07:00 – 08:30 – резултати истог дана увече
  • НЕДЕЉА                  НЕРАДНИ ДАН

НАПОМЕНА:

  • На узорковање се долази у одабраном термину на Порталу са уплатницом на одговарајући износ (за оне који плаћају)
  • Сви који тестирање обављају због смештаја у терцијарне здравствене установе, пријем у центре колективног смештаја, школовања у иностранству, и друго не ПЛАЋАЈУ тестирање али потребу морају докумнтовати и ЗАКАЗАТИ УЗОРКОВАЊЕ НА ПОРТАЛУ
  • Приликом узорковања молимо да проверите све податке који су на табели заказивања јер се резултати достављају на електронску адресу.
  • Уколико корисник нема електронску адресу то ће обавестити узоркивача и за резултати доћи сутрадан по пристизању резултата (осим за узорке узете у суботу)
  • МОЛИМО ДА ПОШТУЈЕТЕ ЗАКАЗАНО ВРЕМЕ ТЕСТИРАЊА
Нови контакт телефони

Обавештавамо Вас да смо отворили 5 (пет) нових телефонских линија за достављање података о контактима које су остварили потврђени случајеви. Бројеви који су до сада  били у функцији се повлаче.

       Oсобe  код којих је потврђена инфекција COVID -19 (антигенским или PCR тестом) податке о оствареним контактима могу доставити позивањем следећих  бројева телефона сваког дана од 9:30-13:30 сати ( и суботом и недељом):

064 891 20 18,

064 891 20 22,

064 891 21 08,

064 891 21 18,

064 891 21 32.