Од понедељка 02.09.2024. почиње са радом ПРИЈЕМНО ОДЕЉЕЊЕ микробиолошке лабораторије на локацији Југ Богданова 112 (Зграда дечјег дома здравља, бивши АТД)
за пријем упута/узорака за све пацијенте ОСИМ за Узорковање гениталних брисева које ће се обављати САМО на пријемном Завода за јавно здравље, Слободана Пенезића 16
(препорука за труднице четвртак и петак)
Напомена: Уколико упут обухвата и друге анализе поред гениталних брисева, комлетно узорковање ће се обавити у Слободана Пенезића 16 (насеље Хигијенски завод).
Пријем упута/узорака Југ Богданова 112 (Зграда дечјег дома здравља, бивши АТД)
7.30 – 12.00 (од понедељка до петка, пауза 10.00 – 10.30)
Издавање резултата – Југ Богданова 112
13.00 – 18.00 (од понедељка до петка)
Пријем упута/узорака Слободана Пенезића 16 (насеље Хигијенски завод):
7.30 – 12.00 (од понедељка до петка, пауза 10.00 – 10.30)
Издавање резултата – Слободана Пенезића 16
13.00 – 14.30 (од понедељка до петка)
Кадровски потенцијал представља најважнији ресурс сваке организације. Кроз посао људи теже да остваре: економску стабилност, идентитет и развој личности, статус и престиж, самосталност, креативност, социјалну интеракцију. Запослени желе да се кроз посао развију и остваре као особе, да користе и развијају своје таленте и вештине, да радом постижу резултате и успехе који ће бити препознати.
Задовољство послом се дефинише као позитивна емоционална реакција и ставови појединца према свом послу. Они подразумевају комбинацију унутрашних (природа посла коју особа обавља, задатке које чине, професионални развој, осећај одговорности и достигнућа) и спољашњих фактора (услови рада-плата, сарадници, шефови). Унутрашњи фактори унапређују сатисфакцију, а спољашњи превенирају незадовољство. Задовољство послом утиче на радни учинак и то на:
1. Продуктивност: на нивоу организације а не појединца. У организацијама где је већи степен задовољства запослених већа је и продуктивност.
2. Апсентизам: показана је негативна веза задовољства и изостанака, али је повезаност умерена.
3. Немар: пасивно препуштање да се услови погоршају, хроничан број изостанака, кашњења, смањено улагање труда, повећана стопа грешака-када је низак степен задовољства.
4. Задовољство корисника: задовољни радници су пријатељски настројени, љубазни, спремни за питања, а то пацијенти цене, што води задовољству и оданости пацијента. Однос важи и у обрнутом смеру-незадовољни корисници могу повећати незадовољство запослених.
5. Флуктуацију запослених: незадовољни радници чешће мењају радну организацију.
Истраживања која су спроведена у развијеним земљама показују задовољство запослених између 50 и 70% са тенденцијом опадања у последној деценији прошлог века највероватније због настојања послодаваца да повећају продуктивност кроз већа радна оптерећења запослених и краће рокове извршења, као и осећаја радника да имају мању контролу над својим радом.