Користимо колачиће да бисмо вам помогли да се ефикасно крећете и обављате одређене функције. У наставку ћете пронаћи детаљне информације о свим колачићима у оквиру сваке категорије сагласности. ...
Неопходни колачићи су потребни да би се омогућиле основне функције овог сајта, као што је обезбеђивање безбедног пријављивања или прилагођавање ваших преференција за сагласност. Ови колачићи не чувају никакве личне податке.
Функционални колачићи помажу у обављању одређених функција као што је дељење садржаја веб локације на платформама друштвених медија, прикупљање повратних информација и друге функције трећих страна.
Аналитички колачићи се користе за разумевање начина на који посетиоци комуницирају са веб-сајтом. Ови колачићи помажу у пружању информација о метрикама као што су број посетилаца, стопа посете само једне странице, извор саобраћаја итд.
Колачићи учинка се користе за разумевање и анализу кључних индекса учинка веб странице који помажу у пружању бољег корисничког искуства за посетиоце.
Колачићи за оглашавање се користе да би посетиоцима пружили прилагођене рекламе на основу страница које сте претходно посетили и да анализирају ефикасност огласних кампања.
Од понедељка 02.09.2024. почиње са радом ПРИЈЕМНО ОДЕЉЕЊЕ микробиолошке лабораторије на локацији Југ Богданова 112 (Зграда дечјег дома здравља, бивши АТД)
за пријем упута/узорака за све пацијенте ОСИМ за Узорковање гениталних брисева које ће се обављати САМО на пријемном Завода за јавно здравље, Слободана Пенезића 16
(препорука за труднице четвртак и петак)
Напомена: Уколико упут обухвата и друге анализе поред гениталних брисева, комлетно узорковање ће се обавити у Слободана Пенезића 16 (насеље Хигијенски завод).
Пријем упута/узорака Југ Богданова 112 (Зграда дечјег дома здравља, бивши АТД)
7.30 – 12.00 (од понедељка до петка, пауза 10.00 – 10.30)
Издавање резултата – Југ Богданова 112
13.00 – 18.00 (од понедељка до петка)
Пријем упута/узорака Слободана Пенезића 16 (насеље Хигијенски завод):
7.30 – 12.00 (од понедељка до петка, пауза 10.00 – 10.30)
Издавање резултата – Слободана Пенезића 16
13.00 – 14.30 (од понедељка до петка)
Сваке године 31. маја Светска здравствена организација и њени партнери обележавају Светски дан без дувана, истичу здравствене и друге ризике који се повезују са употребом дувана и залажу се за делотворне политике којима се смањује употреба дувана.
Светски дан без дувана 2020. године обележава се под слоганом „Заштита младих од манипулација дуванске индустрије и спречавање употребе дувана и никотина међу младима”.
Светска здравствена организација је ове године покренула глобалну кампању поводом обележавања Светског дана без дувана са циљем оснаживања младих и укључивања у борбу против тактика дуванских и других индустрија које имају за циљ привлачење нових генерација корисника дувана и никотина.
Циљеви ове глобалне кампање су:
• Разоткривање митова и маркетиншких и других тактика усмерених на младе, укључујући увођење нових производа атрактивних карактеристика као што су разне ароме;
• Едуковање младих о тактикама и начинима дуванске и повезаних индустрија за привлачење садашњих и будућих генерације да користе дуван и никотинске производе.
• Оснаживање „инфлуенсера” тј. утицајних појединаца на различитим местима укључујући друштвене мреже, како би они допринели заштити младих и подстакли их да се укључе у разоткривање и борбу против тактика највећих дуванских индустрија.
Тактике за привлачење нових корисника дуванских и никотинских производа:
• Употреба укуса који су привлачни младима у дуванским и никотинским производима, попут укуса трешања, жвакаћих гума и бомбона, што доприноси потцењивању здравствених ризика повезаних са употребом ових производа и подстиче младе да почну да их користе;
• Атрактивни и модерно дизајнирани производи (нпр. производи у облику УСБ-а или слаткиша);
• Промоција производа указивањем на њихову мању штетност у поређењу са конвенционалним цигаретама, у одсуству објективних научних доказа који потврђују ове тврдње;
• Спонзорства славних и утицајних личности и брендирање спонзорисаних догађаја и такмичења на којима се промовишу дувански и никотински производи;
• Маркетинг на продајним местима укључујући постављање дуванских/никотинских производа на места видљива деци, а у близини слаткиша, грицкалица или газираних пића, као и давањем премија продавцима како би се осигурало да се њихови производи приказују на начин да их уочи што више младих особа;
• Продаја цигарета на комад и других дуванских и никотинских производа (на пример у близини школа), што чини да дувански и никотински производи буду доступнији и приступачнији школској деци;
• Индиректни маркетинг дуванских производа у филмовима, ТВ емисијама и онлајн-стриминг садржајима;
• Аутомати за продају дувана на местима која посећују млади, са атрактивним рекламама, чиме се у многим земљама заобилазе прописи којима се регулише рекламирање и продаја дуванских производа малолетним лицима;
• Покретање судских спорова намењених слабљењу мера контроле дувана, укључујући сликовна упозорења на паклицама цигарета, излагање производа на местима продаје и ограничавање доступности дуванских и никотинских производа деци (на пример забрана продаје и рекламирања дуванских производа у близини школа).
Више о кампањи Светске здравствене организације на:
https://www.who.int/news-room/campaigns/world-no-tobacco-day/world-no-tobacco-day-2020